Lancering
Een "Out-of-this-world" lancering van je nieuwe product?
Een nieuw product of merk lanceren. Het is zoals een baby op de wereld brengen. Om het tot een succes te brengen heb je de juiste mensen op de juiste plek nodig.



Houston,
we have a plan
Bepalen strategie
De eerste stap bij de lancering van een nieuw product is het bepalen van de strategie. Welke stappen je zal ondernemen, welke kanalen je zal gebruiken, welke doelgroep je zal targetten. Al deze vragen worden bij het bepalen van de strategie beantwoord.
1
Concepting
De strategie is bepaald? Nu gaan we van alle losse elementen een creatief samenhangend geheel maken, liefst zo afwijkend mogelijk van de concurrentie (of net niet?). Concepting zorgt ervoor dat je een ander verhaal vertelt dan de competitie. Een verhaal eigen aan jouw bedrijf en/ of product.
2
Design
Met het eigen verhaal in het achterhoofd worden designs uitgetekend, draaiboeken opgesteld en alles afgewerkt voor de gekozen kanalen. Een campagne of lanceerevent is meer dan bijvoorbeeld posters en flyers, maar ook video en websites. Recepties, presentaties en soms zelfs toneelstukken. Dit alles als lijm tussen de lancering en het concept.
3
Launch!
De strategie werd bepaald, het verhaal bedacht en de ontwerpen gemaakt. Na een controle en goedkeuring van de klant is alles klaar om te lanceren.
3...2...1... Launch!
3...2...1... Launch!
4
Waarom kiezen voor Njord?
De juiste persoon voor elke taak
Als je voor Njord kiest kies je voor een op elkaar afgestemd team dat weet van aanpakken. Elk teamlid is specialist in zijn vakgebied en de combinatie van al die talenten in een hechte groep zorgt voor feilloze events.
Van idee tot lancering
Het Njord-team staat, indien gewenst, de volledige route paraat. Dat betekent dat we alle stappen doorlopen in samenspraak met de klant. Zo ben je altijd zeker van de correcte begeleiding tijdens elke stap van het verhaal.
Opvolgmogelijkhden
Om het succes van de lancering te meten kan Njord de cijfers vastleggen. Zo kunnen we samen kijken waar het goed liep en waar ruimte is voor verbetering. Snel schakelen zorgt voor minder kosten en meer kans op een positief resultaat.